.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در نشست خبری رئییس شورا و شهردار نکا اعلام شد :
پل چهارم نکارود بزودی به بهره برداری می رسد
شمال نیوز : سکاندارشورای شهر نکا در ادامه رمز موفقیت دوره ششم شورا در تمام کارهای بزرگ عمرانی، گردشگری و زیربنایی را همدلی وهم زبانی واتحاد تک تک اعضای محترم شورا وشهردار برشمرد.

شمال نیوز: مهندس سید اسماعیل میری گفت : پل شورای اسلامی شهر نکا  (چمازی ) با اعتباری بیش از ۳۰ میلیارد تومان بزودی افتتاح می‌شود

 

به گزارش شمال نیوز، رئیس شورای اسلامی شهر نکا افزود : برای پل شورای اسلامی شهر، در حال احداث بیش از ۳۰ میلیارد تومان هزینه پیش بینی شده است ، که تا امروز نزدیک به ۲۰ میلیارد هزینه داشته است و حدود ۳ ماه دیگر به بهره برداری میرسد.

 

 

رییس پارلمان شهر نکا گفت : این پُل با عرض ۱۲ متر و طول ۵۰ تا ۵۵ متر، با دو لاین رفت و برگشت، مرکز شهر را  به سمت کمربندی و شمال را به جنوب شهر و ترافیک اصلی مرکز شهر را به خارج (کمربندی) بهشهر - ساری وصل می‌کند

 

وی در جواب سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه  آیا استحکام این پل فقط برای تردد وسایل  نقلیه سبک است یا خیر ؟  اظهار داشت : خیر، شرایط تردد خودروهای سنگین هم روی این پل امکان پذیر است.

 

سیداسماعیل میری در ادامه بیان داشت :  ۱۵ مرداد امسال، دومین سال دوره ششم شورای شهر در نکا می‌باشد و در این مدت  کارهای عظیمی  که باعث توسعه و تحول در حوزه‌های مختلف گردشگری، عمرانی و شهری  شد ، صورت پذیرفت .

 

 

وی تصریح کرد : در این راستا تحولاتی همچون؛ افتتاح پارک جنگلی قرمرض را در حوزه‌ی گردشگری داشتیم که باعث درآمد پایدار شد و در منظر شهری و پارک‌ها نیز پارک ملت و بوستان و در حوزه عمرانی میدان امام رضا (ع) افتتاح شد. 

 

سکاندارشورای شهر نکا در ادامه رمز موفقیت دوره ششم شورا در تمام کارهای بزرگ عمرانی،  گردشگری  و زیربنایی را همدلی وهم زبانی واتحاد تک تک اعضای محترم شورا وشهردار برشمرد.

 

وی افزود: بودجه‌ی شهر نکا محدود است، اگرچه از زمان ما چندین برابر شد و از ۷۰ میلیارد به ۱۵۰ میلیارد رسیده است، شهرداری نکا باتوجه به بودجه و جمعیت، در حال حاضر درجه ۸  را دارا ست و  با وجود اینکه شرایط مهیاست تلاش خواهیم کرد به درجه ۹ تا ۱۰ برسد.

 

موسی خلیلی شهردار نکا که زائر حرمین شریفین بود از بدو ورود به شهرستان مستقیم  به جلسه نشست خبری  آمد ودر جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه نگاه‌مان در شهر به پروژه‌های  کلان  و توسعه‌محور وزیربنایی است نه پروژه‌های کوچک، گفت :   پروژه‌ ای به بزرگی  پارک جنگلی قرمرض که در ۶ ماه تکمیل شده باشد  در شرق مازندران نداریم، میدان امام رضا(ع) را احداث کردیم که آزادسازی‌اش ۹ ماه زمان برد.  چنین کاری در منطقه بی سابقه است.

 

 

شهردار نکا افزود : یک و نیم کیلومتر آزادسازی رودخانه را انجام دادیم که یکی از دغدغه های اصلی مردم و  انتظار سی ساله شهروندان بود. در محور سی‌متری ۴۵ هکتار  آزاد سازی را انجام دادیم که یک کار توسعه‌ای وزیربنایی است و در نوع خود بی نظیر است.

 

خلیلی اظهار کرد: با توجه به اینکه، مشکل اصلی شهر «ترافیک» است، «پارکینگ طبقاتی» و «نهضت آسفالت» را در راستای کاهش ترافیک شهر انجام دادیم و با لکه‌گیری ۸۰ درصد کوچه‌ها، برای اولین بار بعد از ۴ سال کل کوچه‌ها را لکه گیری و روکش آسفالت کردیم که از جمله محورهای پر تردد شهر مثل ترک محله و خیابان دادگستری را میتوان نام برد و کوچه‌های دیگر را نیز در برنامه داریم.

 

شهردار نکا بیان کرد: خوشبختانه کارها در شهرداری طوری تدوین وبرنامه ریزی  شده است که شخص محور نیست . بطوری که  یک ماه در سفر حج بودم اما کارها متوقف نشد و ۴ جلسه‌ی شورای اداری بصورت ویبناری برگزار شد، زیرا خدمت به مردم بالاترین عبادت است. 

 

 

خلیلی با بیان اینکه، طبق قول داده شده به شهروندان که هر ۶ ماه یک افتتاحیه داریم، اکنون پروژه غسالخانه تکمیل شده است و یک تا یک ونیم  ماه دیگر افتتاح می‌شود که در مساحت ۲۰۰۰ متر و یک پکیج کامل با سالن پزشکی قانونی احداث شده و اعتبار آن از منابع داخلی است.

 

 

وی پروژه دیگر را مبادی ورودی غربی شهرعنوان کرد و گفت : این طرح با داشتن سرویس بهداشتی، یک پکیج و توقفگاهی زیبا در ورودی غربی شهر خواهد بود. همچنین طرح ورودی شرقی شهر در حال آماده شدن است.

 

در پایان رئیس شورای اسلامی شهر، شهردار، برخی از اعضای شورای اسلامی شهر و معاونین شهردار به اتفاق خبرنگاران  از روند رو به رشد ساخت پل چهارم از کارگاه نصب عرشه و میزان پیشرفت از نزدیک بازدید بعمل آوردند.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.